62unika besökare

Jag har endast haft min blogg i 4Dagar. Om jag inte minns fel skrev jag mitt första inlägg i torsdag  och idag hade jag rekord på besökare 62 unika besökare. Det är ju fan bra för att vara en nybörjare, Ni kanske tycker jag är töntig men jag blir glad över att folk tycker om min blogg och läser den. Asså nu låter det som att jag skaffade den för att jag vill bli känd men så är det verkligen inte. Jag måste göra det klart att Bloggen har jag gjort till mina nära och kära samt för de som vill läsa vad jag sysslar med speciellt under min resa till Chile ... Jag hoppas ni forsätter läsa min blogg. Det gör att jag får mer lust att skriva :D :D Kommentera gärna jag älskar kommentare. Puss på er allihopa <3


Kommentarer
Postat av: sarah

är du verkligen säker att du inte skriver för att bli känd ? ;)

2010-12-16 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0