ACTIVIA

Idag låg jag i stranden i ungefär två timmar, jag orkade inte mer. Det har varit riktigt varmt idag och solen bränner verkligen. Och nu när jag redan är röd i ansiktet efter igår så svider det bara och om jag har på något i ansiktet kan jag inte andas haha. Men som ni ser på bilden har jag fått färg riktigt snabbt. Tur att jag hade solat solarium några dagar innan då fick jag grundfärgen.

Han som hade solstolar kom fram till mig idag och sa att han fick inte hyra ut sol stolar idag eftersom att hans chef sa åt honom att flytta på de, men om jag kommer imorgon får jag en gratis stol jihu :D Skit trevlig snubbe det var skönt att ha någon att prata med när jag hade tråkigt.

Sen efteråt så gick jag en promenad vid stranden med en glass i handen och när jag kommit längst bort, så ser jag typ som ett tälte massa med filmkameror osv. Då kommer en man fram till mig och frågar om jag är en av tjejerna i gruppen. Då svara jag nej jag promenerar bara.
Han kom närmre mig och iaktogg mig och sa: - vi håller på göra en inspelning för activia reklamen ( activia är märket till en  yoghurt) och om han får ta ett foto på mig. och jag som hatar foton sa - okeey. Han tog en bild på mig och frågade om jag ville kolla medans de filmade så jag ställde mig åt sidan ocg tittade på och där såg jag flera tjejer som stod i en kö. Han frågade mig varför inte jag sökte för att vara med i reklam filmen de behöver en tjej. Då tittade jag på tjejerna alla hade skit snygga klänningar, fixat hår och jag hade sand och strand kläder på mig och kräm i håret som skydd då tänkte jag nej asså
- Ett: så är jag inte ens fixad, jag känner mig inte ful heller men skulle vilja vara lite frächare
- Två: om jag skulle komma med så har jag inte ens chilensk medborgarskap man kanske behöver id-kort o så
-Tre: jag är på semester

Så jag sa till mannen att jag inte ville, jag ångrar mig lite nu jag kommer ändå vara utomlands i 3 månader kunde lätt ha gjort lite reklam, men han frågade mig om han kunde använda min bild som reklam och jag sa JA! :D
Vi får se om jag sen ser en bild på mig själv men tror faktist inte det. Men som tack för att jag ställde upp på bilden fick jag massa med activia Yoghurtar i olika smaker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va roligt gumman :D Du ser du är hur snygg som helst det inte konstigt att de trodde att du var en av tjejerna från gruppen :P

men du behöver inte ångra dig det känns som såna grejjer kommer hända dig många gånger till under tiden då du är där :D

2010-12-13 @ 23:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0