Dags att checka in

Idag åker jag resan kommer ta mer än 22.50 timmar eftersom att jag mellan landar i madrid och får vänta där ett tag, jag dör av nervositet speciellt nu när jag åker själv till Chile för min andra gång. Hoppas jag får sitta bredvid någon trevlig istället för bredvid massa japaner som varken talade spanska, svenska eller engelska som jag fick göra för 5 år sen.

Mitt flyg åker först från Sverige till Spanien & säkert till argentina där tänkte jag byta om till skjorts och linne & Sen till chile.. I Spanien kommer jag få sitta och ruttna i 5 timmar tror jag. Jag ska hålla tummarna på att det inte är någon strejk denna gång, sist fick jag sitta helt själv i min gate i 9 timmar och allt var stängt. Ska även passa på och köpa något i Tax free. Och äta mat så att tiden går snabbt.

Sist jag åkte till chile hade mitt flygplan två våningar, på en sån vill jag åka igen. Jag hängde mycket på den nedre våningen för att där fanns en liten affär och typ 10 toaletter hahah och det fanns mycket plats och vi de ”coola” hängde där :P och så önskar jag mest av allt att jag får min egna tv som är full med filmer och spel & den här gången lovar jag flygplanet att jag inte ska bli arg när jag spelar och slänga iväg min remoter så att den går sönder som sist . Ni kan gissa nu varför jag aldrig spelar spel. Har även lagt in filmen panorama activit 2 i min datorn så jag kan skrämma skiten av mig när jag flyger hahah.

Det känns så synd att lämna sverige nu när allt börjar bli bra igen och sår börja läka. Men som sagt det här är en viktig grej i mitt liv och som måste göra. Vissa av er vet varför. Kommer sakna många av er otroligt mycket men ni kanske får se mig snart igen :P

Ps ska försöka inte glömma lösenordet till min gång denna gång

DETTA HÄNDE SIST JAG SATT PÅ ETT FLYGPLAN


Kommentarer
Postat av: younas

två frågor :P

vad tyckte du om paranormal activites 2 :P?

och vad menar du med "Ps ska försöka inte glömma lösenordet till min gång denna gång" om man får fråga

2010-12-11 @ 13:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0