Drömmar

Jag drömmer jämnt och jag kommer alltid ihåg mina drömmar. Jag brukar alltid kolla upp mina drömmar och dess betydelse på drömtydning. Det underliga är att jag alltid har så konstiga drömmar.
T.ex igår drömde jag att jag satt i en bio salong där det endast fick finnas ungdommar och när jag tittar bak så sitter min pappa och hans jobb kollega där, och medans jag tittar på de så ser de som sitter på biot att det började växa ett vit jätte tjockt hår på min hand, och alla som var runt omkring mig bara kollade på mig för att det började växa jätte snabbt och det kom högre och högre upp.  Jag tittade upp på internet dess betydelse och så här stod det:
          Håret kan också representera dina tankar och intellektuella livet. Eller så kan symbolisera spiritualisation av sexuella känslor. Det vill säga, utveckling av sexualitet i sympati är broderlig kärlek, protectiveness, förening med Gud. hårklyverier ett exempel på sammanslutning av hår med intellectuality.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0