En seg dag

Idag fanns det inte så mycket att göra det regnade och var kallt så jag passade på att färga håret, det blev inte så mörkt bara brunt ni får se bild imorgon / idag om vi pratar om svensk tid, och så har jag slagit in 1 och en halv resväska med presenter. Och nu orkar jag inte mer är mätt och trött ska titta på ett program som heter Eligeme, (välj mig). Programmet handlar om att typ 33 tjejer ska välja en kille som de vill testa gå på en dejt med.

Här har ni en bild på julgrannen med lite presenter, det är jobbigt att ha en stor släkt. Jag kan säga så här min mami har 8 syskon och hennes syskon har barn och mina kusiner har barn. Så mycket presenter blir det i år. Det är lixom min första jul här i Chile med min släkt. Annars är det bara det gamla vanliga jag, min syster, mami och papi samt min hund Bella. Oftast har vi några kompisar med oss.

Jag återvände till min moster som bor hos stranden, vi ska fira jul här och vi tänkte sola lite men solen är borta samt så är det inte så trång här. Min andra moster som bor med min morfar har övermöblerat om ni undrar varför jag har så mycket blåmärken speciellt  på knäna så är det för att jag krockar med allt som finns i det där huset haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0