Feliz Cumpleaños Yvonne Lucia Ureta Pino

Idag fyller den sötaste Yvonne år. På Fredag är jag i rancagua och fira henne. Men som tur är ska vi hinna umgås redan innan. Jag åker till henne på Onsdag får se hur det går till har ingen koll på hur bussarna fungerar och vart jag ska. Ska ringa henne idag och bekräfta allt. Men det kommer bli så jävla kul, mycket skit snack, sol,  bad och vänner och jag får inte glömma MAT!

Jag tror inte att yvonne har tillgång till internet som jag, så jag lägger upp bilder och uppdaterar med hur det gick på bloggen på lördag eller söndag :D
Här har ni en söt bild på oss från vår Halloween fest. Hon är sexig General och jag Förförisk Sjökapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0