Fy fan

Fan vad jag älskar att festa, jag var den som var kvar till sist klockan blev 7 på morgonen och jag satt kvar med några och pratade och så kollar jag bak och tänker vart fan tog alla vägen och när gick alla. Så jag gick och la mig för att jag var ensam tjej där. Min moster ringde mig klockan typ 10 för att kolla läget jag svarade så trött så hon sa att hon skulle ringa senare. 10min efter att hon har ringt får jag världens huvudvärk och börjar spy, asså det var år sen något sånt hände jag mådde så dåligt. Jag befann mig i toan i flera timmar och var så slut det enda jag önskade var att min mami skulle vara vid min sida. De testade ge mig te med några örter, jag fick  samarin  och massa med annat men allt hamnade i toan men som sen bad jag om en smörgås och det hjälpte nämligen . Direkt efter fick jag mina krafter tillbaka och duschade och skojade med alla för fullt. Och alla skämtade hela tiden att om jag mår dåligt då är det en smörgås som hjälper :P

Nu låter det som att jag drack värsta mycket men så var det inte. grejen är att jag drack pisco. och för de som inte är vana att dricka te går det dåligt för. För att det typ rör om sig i magen sa de. fattade typ nada. Men jag var inte den enda som var dålig. Som tur var för mig för att då behövde jag inte känna mig som värsta alkis.

Inte mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0