Har ont i svanskontan & killen bredvid mig stinker

Sitter på flygplanet nu har fett tråkigt och skit ont i svanskottan. Det jobbiga är att man kan ju inte stå upp för mkt för att alla ska jämnt gå förbi än. Från madrid tar resan 13h och 22miN. Det är jävligt lång tid man ska vänta och inte göra något. Har typ bara sovit och ätit. Han flyvärdinnan tror typ att jag har värsta aptiten han kommer och frågar mig hela tiden om jag vill ha något att äta haha .. Och för att tiden ska gå snabbare gör jag det. Som tur är får man ha på datorn jag frågade nyss en tjej sa att det var okej bara man inte har på bluetouth och wifi.. Ska titta på spartacus snart. Har lagt in avsnitt 11 och 12 i min datorn. Folk måste tro att jag är dum i huvudet eller något när jag tittar på den för att om jag inte gråter för att blabla hände då gör jag massa chockande ljud av mig hahah. Ibland glömmer jag att jag inte är ensam i mitt rum.

Lyssnade på en låt nyss, fan vad den fick mig att tänka på något som har hänt nyligen som är hemligt, helt sjukt att man kan associera en låt till någon och massa med tankar forsar i en huvud..

Den här gången fick jag en bättre plats sitter bredvid en spanjor han har försökt prata med mig, men jag fattar inte vad som har hänt med mig. Det känns som att jag inte kan prata spanska eller inte förstår vad folk säger så han gav upp till slut och slutade prata med mig hahah..  i doesent mather :P Jag har märkt att när jag ska prata spanska med ungdommar det är då jag inte förstår något. För att när jag satt och vänta på mitt flyg som var sen i 7 timmar då satt jag och prata med några äldre som tydligen bor i haninge och då hade jag inga problem med spanska. Och samma sak är det med engelska. Kan det vara att jag blir nervös ??


Kommentarer
Postat av: younas

din syrra sa åt mig att läsa din blogg har så tråkigt :P det där med språken känner jag igen jag kan prata emd kompisar och sånt men när det väl kommer till såna som verkligen pratar engelska då är jag rädd att säga fel :P

2010-12-11 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0