Hej

Hej mina vänner, den här bloggen har jag startat så ni kan följa med  under tre månader till sydamerika. Jag kommer för det mesta befinna mig i CHILE men därifrån åka till grannländarna.. För er som kommer sakna mig kan gärna skriva och ställa frågor. Jag kommer försöka skriva så mycket som möjligt och lägga upp bilder.

För er som undrar så pluggade jag till läraren och gick i ett jätte bra klass, där jag fick jätte bra vänner som jag verkligen inte skulle ha viljat bytt ut. Men pga saker som händer i livet blev jag typ tvungen att packa mina resväskor och köpa ett flyg till chile. Ibland är det bättre att komma bort för att må bra själv och tänka igenom vad man vill och vad som är värt att kämpa för… Den här resan kommer ge mig min livs upplevelse, jag kommer växa som person, jag kommer få tid att tänka igenom vad jag vill i mitt liv och om vissa saker är värda och så kommer jag självklart få träffa min underbara släkt som jag inte sätt på flera år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0