Its party time!

Som ni vet hatar jag att festa, jag går aldrig ut, stannar hemma varje helg, hahah Nej skoja. Jag älskar att dansa, träffa vänner och ha kul, jag längtar varje vecka till helgen för att jag vill klä upp mig och ha kul men mest av allt dansa loss. Tänk dig att under en hel vecka går jag och funderar på vad jag kan ha på mig till festen.
Till Yvonnes Fest tog jag på mig min nya klänning, den satt så jävla bra, det jag gillar med den att den framhäver ens kropp väldigt snyggt. Jag fixade även Yvonnes hår det blev jätte snyggt och så lockade jag mitt och gjorde en frisyr ni får se själva bilderna säger allt. Mer bilder och info kommer senare idag elr imorgon kom nyss hem och måste äta och sova puss

Så jävla snygg Yvonne blev


Jag blev inte så bra på fotot men ville visa en helkropps bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0