Ligger i min stora säng

Ligger just nu i min stora säng och kollar ut mot havet jag måste verkligen dit idag, ska vänta tills mina kusiner vaknar klockan är bara 9 här. Min moster väckte mig med frukost i sängen så söt hon är. Fortfarande tror de att jag äter väldigt mycket, och jag som verkligen inte orkar med mat, men nu äter jag inte upp allt, Jag fick te, 3 smörgåsar, en muffins, en tårtbit och fruktsallad.

Jag har jätte fin utsikt från huset som ni ser



Jag lägger upp bilden från stranden ikväll när ni ligger och sover så får ni se imorgon :D min moster vill att jag ska följa med och shoppa idag  i santiago , det är jätte stort där och billigt. Men jag tror att jag är sjuk, jag vill inte gå och det är väldigt ovanligt för att vara jag.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Gud vilken utsikt du har!!!! får jag komma o bo med dig hihihi!!!! :) vill också va där juh!!! ha det så underbart! skoj o läsa din blogg! <3

2010-12-14 @ 12:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0