Mitt flyg är försenad

Nu sitter jag och äter på mc donalds, mitt flyg är ungefär 1timme sen. Så jag måste göra allt för att fördröja på tiden för att enligt min tidberäkning måste jag befinna mig i flygplatsen i 4,5 h . Har redan ätit klart så jag ska försöka sitta här ett tag äta lite av mitt godis osv.. Tur att mina bantningar alltid funkar. Det känns som att jag bara gör det värre, t.ex. i förr igår åt jag en pizza och en semla till frukost, det är inte normalt.. Och egentligen jag förstår inte varför jag bantar jag är så himla nöjd med mig själv. Självklart som alla andra har man komplex över något. Tex jag har det för min mage men allt annat är ju perfekt enligt mig. Och det är min åsikt som är viktigaste för mig, och om jag mår bra själv och tycker bra om mig själv då kommer alla andra även göra det. Jag kanske borde skriva en egen bok som blondinbella. Tack för iden ElinHahah

Men tillbaka till bantningen varför jag bantar.. Jo jag gör det för att alla jämnt ska prata om hur duktiga de är som bara äter en måltid om dagen som är mindre än min sallads matlåda ahahah . Eller för att de flesta av mina vänner kompenserar mat mot de där äckliga shakes. Till och med de riktig smala går runt med såna shakes. Och det är så jobbigt när alla ska bara åh jag har gått ner 3 kilo, och den andre jag har gått ner 15 kilo.. Då tänkter jag fy fan vad duktiga alla jämnt ska vara. Jag vill också gå ner och höra hur smal jag är. För att i min värld och säkert eras med är typ smal lika med Snygg !! elr har jag fel??? Men orka vilja vara så smal.. Jag får ju jämnt höra bra kommentaren om min kropp och hur kurvig jag är.  Då är min fråga asså varför vill vi vara så smala, jag vet att media har mycket att göra med det och vårt samhälle, men om jag är lycklig när jag äter den där semlan då tycker jag att man fan få se ut hur man vill.. Eller hur ens kropp är uppbyggd. Allt handlar egentligen om gener och ämnesomsättning dom som lyckas gå ner 15kilo på några månader måste hålla den livsrytmen hela sitt liv och det är ingen kul, i alla fall inte för mig jag skulle inte vilja svälta mig i år och leva i gymmet. Jag föredrar att fika med mina vänner gör inte du det???  Ni märker nog att jag läst lite av egoboster hahaha

Ps Tjejer jag tror killarna föredrar ta på lite kött än ta på en platt brud. Och som alla säger det finns någon för alla där ute. Det är du själv som väljer din väg.


Kommentarer
Postat av: Millan

Marcieee! Jag skulle döda för att få ha din kropp, och du, de är inte så fantastiskt att vara smal..! Tro mig, de är ett helvete ibland! Jag tycker du är så himla fin!! <3



De är jätte roligt å läsa din blogg, hoppas du kommer uppdatera mycket under din resa!!!! Ha de så braa så hörs vi sen!!



Pussssss å kram Kamilla

2010-12-11 @ 11:49:30
URL: http://Millanpillaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0