Moai

I santiago tog jag den här bilden, och bakom mig finns en stor moai, moai representerar i chile la isla de pascua (påsk ön) som är en ö som har som symbol denna figur. och runt hela ön finns sådana placerade. Fan vad det fanns engelsmän i santiago. Det var kul att höra lite engelska. Fan vad killarna här är flörtiga idag gjorde en kille min dag, som tjej behöver man alltid höra något fint, och han stoppade mig på vägen och fyllde mig med så fina ord. Men min mami har varnat mig för spanska killar hon säger att de är jätte duktiga på att få oss tjejer att falla och är duktiga på att manipulera och luras. Men skit samma han gjorde mig glad och jag kände mig som den snyggaste på hela stället :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0