Mycket som hänt på en dag

För er som undrar så har jag åkt till Chile ensam för att stanna här hur länge jag vill, eftersom mycket har hänt under år som 2010. Men som tur är det endast 3 dagar kvar av detta år. Min mami och Syster befinner sig här i chile just nu för att de vill tillbringa Julen och Nyåren med mig samt för att min morfar har varit jätte sjuk.

Idag så skulle vi åka till en annan stad för att se lite av den, men vår bilen failade och slutade funka så vi fick lämna den hos en mekaniker. Och som tur är fick de den att funka. Så imorgon åker vi runt lite i chile.

Pga att bilen inte funkade så begav vi oss till stranden och det fanns skit många svenskar och då menar jag blåögda och blonda inte svensk chilenare men dom fanns också och en av de är barndomskompis med min kusin.

Och min syster tappade sina pengar typ 300kr och en Gringo (american) plockade upp dom men han låtsades som ingeting så fast min syster sa åt honom vägrade han ge något.

Innan vi skulle hem såg vi en fågel spindel, fy fan vad stor den är. Det är första gången jag ser en i chile














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0