Så här glad är jag nu över att jag snart är framme

Det är faktist kul att skriva blogg jag känner nu att jag kan dela med mig några av mina tankar, min varda g består för det mesta att jag dagdrömmer eller sitter och tänker på massa skit och istället kan jag skriva ner dom här i bloggen. När jag var mindre älskade jag att skriva, jag skrev böcker, jag skrev varje vecka en tidning som jag delade ut till mina föräldrar, jag skrev dagbok. Men idag så skriver jag bara uppsatser och det är inte lika kul, för att då måste man utgå från det lärarna vill ha, du måste hålla dig till regler och struktur. Jag gillar mer att kunna skriva på mitt sätt.

Jag kom på precis att min dröm när jag var liten var att bli författare, journalist samt jobba på tv 4 nyheterna haha. Vad hände med dom drömmarna? Jag minns inte ens hur jag kom in i lärarutbildningen. Jag gillar det, men jag vet fortfarande inte om det är min grej.

 

Jippi nu är det bara 2.15 min kvar av min resa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0