Saknar er alla

Jag vet inte varför men just nu känner jag att jag vill hem haha.. Asså det måste bero på att jag är så himla trött har knappast sovit, saknar redan alla och jag vet att jag kommer befinna mig här i chile så himla länge. och det gör det ännu svårare. Skönt att min mami och syster kommer över till jul och ny år annars hade jag gråtit haha.
Jag ska inte klaga på någon alla har varit jätte snälla, och alla matar mig hela tiden :P jag trodde att jag år mycket men fy fan vad jag har ont i magen, fast jag säger att jag inte vill ha mer lägger de en liten tårt bit, ger mig en smörgås elr serverar lite mat till mig. Fy fan vad tjock jag kommer bli, jag för typ söka till tjock tjej söker man, vill någon delta?? Nej jag kommer inte bli tjock men lite mer kommer ni få ta på :P

Imorgon ska jag tjata på min moster att vi ska till bageriet för att köpa nybakat bröd, måste kompensera mat med en promenad.

Satt och tänkte precis att typ nu skulle jag vara hemma elr på väg hem efter en natt full med dans, alkohol och de bästa människorna som existerar i mitt liv. Ni vet vilka ni är saknar er.. Glöm inte mig tjejer i will be back. or i hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0