Saknar mina tjejer

Varje helg har jag i sverige som varna att umgås med Sarah min älskling, Sylwia min älskling och ELin min älskarinna haha och älskling.
Vi brukar ses hemma hos mig eller Elin. Sitta och äta något gott, drick den goda sangria som vi själva gör och andra goda drinkar, våra kvällar blir alltid lyckade och så trevliga. Vi har alltid så mycket att prata om.
Om vi inte ses på helgerna, så fikar vi mycket, då brukar inte Elin inte vara med hon är så duktig på att motstå frestelse, jag beundrar det verkligen. Eller så hittar vi på andra aktiviter . Jag och Sylwia brukar gå runt i affärerna i timmar och mest prata,. Sarah och jag tar våra långa promenader fast det är vinter och skit kallt men allt gör vi för att kunna umgås. Vi har alltid det så trevligt ihop.

Saknar även min lilla syster vi umgås typ hela tiden. Vi har det alltid så bra ihop. och kan berätta allt till varandra och jag litar mer på henne mer än mig själv :P

Jag saknar även gymmet vill så gärna träna, basta och bada jaccuzi. Om det inte var för kylan och mörkret och att det inte går att bada så är Sverige för mig perfekt :D Har så bra vänner, familj etc.

Just nu känner jag att jag nog vill åka hem den 30 januari med min mami istället för den 3 mars. Men jag är inte säker ännu. Jag kanske blir kvar. .

Min Lilla syster Mikaela


Sylwia med sina nya sillisar :P


SaraH och jag hemma hos en tjej kompis på middag

Elin i rött håret åt vänster, söta kamilla i mitten och MOI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0