Sovdags

Ska gå och lägga mig nu. Imorgon kommer jag äntligen få en sovmorgon :D En av mina mostrar jobbar och den andra har åkt till Santiago huvudstaden för att shoppa.

Imorgon tänker jag bara ta det lugnt. vakna sent, träna lite funderar på att träna i stranden och sen sola och bada. Får se om det blir mycket sol är så jävla röd i min högra del av ansikte och på mitt öra och den andra delen är blek :p får nog sola bara en del

Idag kom min kusin hit, han har varit hos mig i Sverige förr, jag gillar verklgien att umgås med honom. Men skillnaden nu från förr att han har två söta söner.

Här kommer några bilder från idag:

Min kusins barn


Och jag samt min moster som sitter och dricker Mango sauer innan läggdags :) ska ta med mig några hem till Sverige så att ni mina tjejer får smaka vad ni missar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0