Tack Mika

Jag vill säga Tack till mina sötaste, snyggaste, snällaste och underbaraste lilla syster Mikaela som har gjort min header. Jag har ingen tålamod för att syssla med header och andra saker, jag gillar att allt ska vara lätt och att jag vet exakt hur jag ska göra utan att behöva hålla på i flera timmar och lära mig saker för annars ger jag upp. Jag avslutar inget som är för komplicerat, men däremot har min lilla syster tålamod, hon kan syssla med något till hon har klurat ut det och lärt sig exakt hur man gör. Och nu har hon varit så söt som fixat min header blev verkligen skit nöjd. Tack ännu en gång du ska få fett puss av mig på söndag när du är här :D



En fråga kan man bli straffad av gud om man lägger sin mobil och en bok på en öppen bibel?? För att jag märkte nyss att jag har gjort det och jag orkar verklgien inte ställa mig upp och flytta på sakerna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0