Tittar på paradise hotel

Det är jätte tidigt här och jag ligger och tittar på paradise hotel sista avsnitt och tänker fan vad falska vi människor kan vara och speciellt killarna. Tjejerna är mer trogna och det är dom som blir backstabbade. Men när jag tänker efter är det ändå rätt lik verkligheten. Varför tror ni att jag åkte bort under en längre period. Jo för att jag är trött på alla lögner, falskhet och spel som alla jämnt ska spela. Varför ska alla jämnt spela det spelet och leka av sig. Vad ger det för nytta lixom?? idag vaknade jag rätt besviken, jag tänkte fan jag har nog ännu en gång fallit för ett spel i sverige fy fan vad jag har ångest över det. jag hoppas nämligen att jag har fel. Men man vet aldrig. alla ska jämnt underhålla allt. Jag vill spå mig snart. och bara få svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0