Tjohej

Har inte varit badat ännu och njutit av solen :( fett dåligt. det är det enda jag vill!! Men imorgon måste jag dit. Grejen är att vi har haft gäster hela tiden. det är det som är så jobbigt när man åker till sitt hemland. Jag vill bara festa sola, bada och shoppa haha.

Idag fixade jag håret, letade efter kläder som jag ville ha på mig ikväll och nu vill ingen gå ut :( fett dåligt
Jag vill att min syrra ska vara här då ska vi fan göra allt jag saknat.

Jag pratade med Yvonne idag, blev så glad över att höra hennes röst, har saknat henne så himla mycket sen hon åkte till Chile har jag inte vetat någon om henne hon har nämligen inte haft tillgång till internet och telefon gissar jag. Men nu fick jag hennes chilenska nr. Jag åker till henne den 15tonde alltså på onsdag fett kul. Ska fira hennes födelsedag på fredag vet fan inte vad jag ska ha på mig STRESS.  Längtar verkligen tills onsdag har sån lust att umgås med henne vi har alltid så kul ihop.

Här får ni en rolig bild på mig och Yvonne från i somras, här var vi på väg till en hemmafest i hammarbysjöstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0