Vad är det för något?

Den här grejen sitter på taket. Jag och Y låg i min säng och pratade sen så säger:
- Yvonne fan vad ful den där lampan är hur kan man ha en sån?
-Jag Det är ingen lampa det är en sån här grejen som ska låta ifall det brinner och så slänger den vatten också ser du inte det Yvonen.
-Yvonne jo fan du har rätt hade inte tänkt på det, men konstigt att den lyser
-Marcela shit vad modernt de har säkert hittat på så att man ska ha flera användningar för den som lampa och ifall det brinner
-Yvonne fan vad smart vi är ihop. två huvud är bättre än ett
Vi samtalade om det jätte länge och tyckte vi var så smarta, men samma dag på kvällen får vi höra att det bara är en ful lampa och då får jag och Yvonne utbrott och börjar skratta jätte mycket eftersom i hade lagt så mycket tid på att prata om lampans egenskaper och tyckt att i var så smarta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0