Väntar

Sitter och vänta på att en av mina mostrar ska komma och hämta mig. Jag gillar verkligen henne, hon är lite galen, har sin egna personlighet bryr sig inte vad folk säger och väldigt ödmjuk. Hon ger fast hon egentligen inte har, hon hjälper jämnt fattiga människor och egentligen har hon inte pengarna för att ge. Jag gillar att umgås med henne, har alltid så kul med henne och vi har alltid något att prata om. Om jag ringer till Chile, ringer jag alltid till henne och hon pratar alltid så mycket :)

Jag kollar även på vilken buss som åker till Rancagua där min vän Yvonne befinner sig just nu och vilka tider de åker. Jag lyckas inte hitta något och min moster ringde men bruden som svarade på telefon var jätte otrevlig och gav oss inget svar. Mina mostrar oroar sig jätte mycket för mig och de vill inte att jag ska åka dit 22.00 för att då skulle jag vara framme 01.00 och de tycker det är farligt speciellt när jag inte känner till stället.  Jag lyckas verkligen inte hitta några resor, hemsidorna är fett komplicerade jag fattar nada (inget). 

Här får ni en bild på mig

 

Kommentarer
Postat av: Nate Dawg

Vilken vacker tjej!!!!!!!!!! Löb ju! <3

2010-12-14 @ 23:46:56
URL: http://www.nathalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0