Alla hjärtans dar

Idag valde jag att inte träffa en enda kille. Om någon messade så hörde jag självklart av  mig och svarade snällt. Men för mig är alla hjärtans dag hederligt och man ska spendera den med någon man verkligen tycker om. och just nu finns det ingen som jag är specilllt intresserad av så istället så Fikade jag med min papi och tränade i nästan 3 timmar. körde cykeln, styrka och till sist det roligaste Zumba. och nu är jag hemma tog en jävligt lång dusch och snart så somnar jag.

Här kommer en bild med dessa söta tjejer, från i lördags

Fy fan vad brun jag är märkte inte det i chile. Jag har fortfarande inte fått min kamera jag hoppas min papi hämtar den om han har vägarna förbi hos min kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0