Event

Här i Chile blev jag faktist väldigt poppis. Har jobbat på massa event för olika företag, jag fick betalt för att gå till klubb och var vip överallt. Men jag valde att samarbeta med ett ställe som heter Castillo. Blev omringad av massa killar hela tiden och fick massa med erbjudande av att vara med i tv program. Men det är inte lixom min grej, i chile måste man vissa för mycket hud och jag är mer av den blyga typen . Nu innan jag åkte gick det som bäst men jag ville ändå hem till Sverige. Bryr mig inte så mycket av alla erbjudande, jag har ändå pengar, jag är inte rik men jag är lycklig, jag reser jämnt så det lockade inte mig heller, och att vissa mig för tusentals äckliga män halv naken gjorde saken inte heller bättre. Så jag håller mig istället fast till ett Svensson liv, med en eller flera resor varje år, på klädd och lycklig.

Men jag ska inte klaga  fick ju mycket i gengälld för att jag besökte klubbar, och jag gillar ju att stå i centrum och se alla dom avundsjuka blickar av tjejer som vill vara mig haha. Nej nu låter jag som värsta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0