Helt slut

Jag är helt slut idag. Har gått och gått och gått. För att hitta allt min mami bett mig om. Först av allt så var jag på ett möte idag, det gick skit bra fick även en gratis kräm och masssa bullar. Jag gillar verkligen inte bakelse här i chile men ändå så äter jag :P förstår mig inte själv haha .. Sen när jag var färdig där möte jag min moster och min kusin och vi gick och åt asiatisk mat. Min moster är gift med den enda japanen som existerar i chile haha... Chilenare är inte en sån blandad ras så jag med henne ska man alltid gå till sånt med asien att göra. I restuarangen slapp jag betala vi fick maten Gratis. Killen som serverade var skit trevlig. Blir ibland lite irriterad på folket här dom frågar en om man vill gå och äta o bjuder ut en men i slut ändan är det jag som måste betala allt för att ingen har pengar. och jag vågar inte gå från ett ställe utan att betala. Sen så gick, åh gick, åh gick åh gick jag och min kusin Hans överallt för att hitta allt min mami bett mig om. Bland annat var det choklad slösade typ 200 kr på choklad sjukt vad dyrt det är.
När vi var färdig råkade vi ta fel buss hem så vi gick av vid stranden och fick gå för dom 500 trappstegen som finns när det är 38 grader, jag var helt slut och svettig men satt på  mig bikini och bad om skjuss ner till stranden och solade i 1h. och nu är jag i mitt rum och är på väg att somna jag orkar verkligen inte att dra ut idag vill bara sova har ändå så mkt att göra imorgon
Ni får ha det så bra puss

Kommentarer
Postat av: Darin

hej hur e det med dig , du e riktig vackra blomma ,

hoppas allt blir bra med dig , värme kram

2011-02-07 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0