Kopia vs orginal

Idag var den sötaste underbaraste Alexandra & hennes dotter Yomalay hemma hos mig. Jag gillar verkligen att umgås med henne. När vi var små umgick vi jämnt och planerade hur våra framtider skulle se ut kommer aldrig glömma att alex ville bli Playboy stjärna och få barn som ung. Och en av sakerna är iallafall uppfyllda. Hon fick en vacker dotter som heter Yomalay. När jag sa till henne gud vad vacker din dotter är hon liknar dig jätte mkt. Då svarade hon
Jag är orginallet och hon är kopian hhahah . Har aldrig hört ett bättre svar. Vem hade tänkt sig att vi skulle sitta och prata o äta och att en av skulle ha barn. Tiden går så himla fort. Snart sitter nog jag där med ett barn. Elr man vet aldrig vad som är planerat för än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0