Personligtränare

Jag har faktist haft tur att jag fick sitta bredvid en jätte trevlig kvinna. Har pratat faktist jätte mycket och så har jag sovit lite och tittat på Spartacus har väntat två månader för att titta klart på den. Min resa har gått jätte snabbt, nu är det bara tre timmar av dom 13 som man åker.  Sen blir det att vänta i 3 h i spanien men det kommer gå snabbt. Första ska jag leta efter min gate, sen så vill jag köpa en parfym min tog slut, och sen är det dags att åka. Om jag hinner så ska jag fika, jag är en riktig fika person sitter varje dag på cafet HAHA. Min nuvarande personligtränare har tagit bort det från mitt nya schema, jag får inte ens dra ut o festa sa han. Men man bränner ju kalorier när man dansar så, så farligt är det ju inte. Jag tycker så synd om han som ska träna med mig, för att jag har bara ursäkter, det är så vanligt för att vara jag. Men så fort jag kommer igång, då är jag med. Ett litet tag i alla fall. Jag tröttnar väldigt snabbt. Jag tröttnat faktist på allt väldigt snabbt. Jag gillar när det sker saker hela tiden. T.ex. jag gillar inte att vara hemma hos folk hela dagen eller att dom ska vara hos mig hela dagen för att jag blir uttråkad. Jag vill ut och röra mig, Shoppa, träna kanske. Träffa folk, fika osv . Min personligt tränare föreslog att han kunde hämta mig hemma hos mig och skjussa mig till gymmet och sen skjussa mig hem. För att då kunde jag inte ursäkta mig med att det var för kallt ute haha. Tur att han är min vän och att jag känner honom väldigt bra för att annars skulle ingen ha tålamod med mig. Och jag fick lova honom om han inte såg resultat måste jag ändra mina mat vanor som är typ 3 smörgås till frukost, en såndär dononi  yughurt på bussen, sen en frukt och nötter om jag är hungrig, sen min matlåda är lika stor som matlådor och jag är oftast hungrig efteråt så jag brukar äta något sånt. Sen blir det att äta en banan. Kommer hem äter mat och sen på kvällen 2 smörgåsar och en paket mjölk och på natten vaknar jag och äter något igen. Fy fan vad jag äter nu när jag tänkter efter. Så mycket åt jag varje dag när jag pluggade. Och jag glömde att jag fikade i mellan. Nej nu fick jag panik. Jag skulle dö om jag skrev en mat dagbok. Tur att jag inte är tjock. Men jag börjar oroa mig, ni vet när man blir äldre växer man ju åt alla håll lättare. Jag pratar jämnt om att jag börja ta hand om mig och det leder bara till prata kanske borde börja på riktigt nu för hälsans skull. För att den är inte så bra heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0