resume av fre,lörd o söndag

Hej bloggen har haft en ski bra helg. Har inte ens varit hemma. I fredag var vi med några tjej kompisar i haningen och i lördags var jag i bandhagen och firade en kompis födelsedag hade jävligt kul. Jag har även varit i nacka och ätit brunch i restaurang J som är placerad precis vid vattnet. Underbart! och så har jag shoppat lite. Hade lite abstinens det har gått flera dagar utan shopping. Min kusin chrille har min kamera, han råkade ta med sig den så de blir dåligt med bilder.

I haninge


Mysig vild på mig och min älskling Sarah på fyllan :P

Elin flippar på busshållplatsen. Fy fan vad kallt det var. Mina ben blev helt röda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0