Stora vågor

Vågorna här i Chile är sjukt stora. Men nu har det varit för mkt. Igår så badade jag och vågen drog in mig blev helt sandig och repig. Igår så var en våg så stor att den kom så lång ut som möjligt och fick med sig personer in i havet. Vad jag har hört av nyheterna så fick vågen med sig en bild och där satt en 24 årig tjej. Dom hittade henne idag precis här i stranden där jag bor. Hon hittades död, det är så synd att en 24 årig tjej med två barn lämnade världen.

Det här är en resume av historian jag hade skrivit jätte långt men allt försvann. Är så slut nu att det blev en kort berättelse. Men jag får hålla mig borta från stranden på kvällen är ändå född fredag den 13onde :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0