Träning, bantning, körkort och STRESSS!!!!

Måste berätta en sak, jag har alltid varit nöjd med mig och får ofast höra bekräftelse att jag ser bra ut och har snygg kropp. och jag trivs med den men det finns alltid något man störs sig på och när det gäller mig och säkert många andra är det min mage. och mitt problem är att jag gör inget åt saken. Jag tror att den ska bli perfekt genom att jag läser på hur jag ska gå ner i just den zonen vad som ska äta och träna. Samt att jag babblar omde jämnt. Men när det gäller att göra något åt saken blir jag lat. Jag blir stressad och trött av bara veta vad jag inte kan äta och allt jag måste träna och att jag måste avstå av massa skit.

En kill kompis skrev en schema till mig, han är PT och han ska se till att jag kommer i form. Men när han förklarade shchemat så tappade jag all lust. Hur fan ska jag orka. och han sa tydligt du får inte äta de och de annars blir det extra tränings pass. Du måste speciellt avstå från fest och Alkohol!!!! Då tänkte jag sarah o elin kommer dö. Vi har som rutin i vårt liv att dra ut varje fredag. Hur ska det gå till. Få fan underhålla för min nya Pt att jag drar ut och festa. Hoppas han inte läser min blogg hahah.

Men jag ska komma igång. Men jag tänker fan inte träna extra för att jag drar ut, jag dansar ändå hela kvällen och bränner massa kalorier. och fredag / lörd / sönd vill jag inte ens höra om träning och bantnign dom är heliga för mig.
Men fy fan har fått en erbjudande så jag msåte verkligen komma i form men jag vill inte avstå från så mkt. Plus att jag måste ta körkortet .. Hahha har hållt på med det jävla körkortet sen jag var 17 är så jävla lat. Bara tanken att jag måste ta den stressar mig.
Min Pt måste vara sut för att när han förklarade shcemat så var det mkt som jag var negativ för haha. Stackars kille. Men för att jag ska komma igång måste man peppa mig och typ tvinga mig och göra roliga saker. Jag sa klart o tydligt att jag gillar promenader och spela badminton. Dansa tror jag inte att han kan :P

Jag känner mig själv i slutändan kommer jag inte göra något av det jag skrivit för att jag har stressat upp mig


Kommentarer
Postat av: sarah

men älskling, vi äter inget på dagen som vi ska festa och typ inget dagen efter!! då måste det bli +- noll eller?? jag tror nog att du håller med för man kan ju inte ta bort allt roligt i sitt liv ;)

2011-02-03 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0