Utgång .1.

Jag var ute i fredag, stället var skit bra det var värsta draget där. I clubben fanns det typ bara argentinare och helt svenska. Jag blev förvånad över att se så många svenskar i chile.


Jag hade jävligt kul men min kväll slutade med att min kusin han i mörk blå drog ut mig från klubben och skällde ut mig för at jag var omringad av killar. Hahah han trodde han sa hela tiden ser du vad jag måste rädda dig ifrån. Och jag sa till han jag vill inte gå hem det är för tidigt klockan var 05.00 eftersom att jag gjorde inget fel jag stod bara och pratade. Man kan ju inte vara otrevlig och be alla att dom ska gå elr?  Jag skulle dö om han bodde i sverige. Jag får fan göra vad jag vill jag tänkte ändå inte dra vidare med snubbarna. Det är inte mitt fel att folk tycker jag är trevlug och vill lära känna mig :P
 
Min festkompis här i chile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0