Utgång .2.

Jag drog ut i lördags med. Fast den här gången ensam med Louisa som tjejen heter. Vi hade fett kul. Fick jätte många förfrågan om att vara med i tv program. Men jag gillar inte tv industrin här i chile. Allt handlar om vem som visar mest kött. Så jag skulle inte bli förvånad om jag var tvungen att ställa upp att visa mig på tv med string och en bh som knappast täcker något, Så nej tack säger jag till alla och att jag inte är intresserad. Det passar inte mig. Om jag någon dag ska vara med på tv så ska det vara med kläder på hahah


Det som sticker ut från min Bh är min plånbok. Jag orkade inte ta med mig väska så jag la den där haha. Jag tog bara en bild innan vi drog så kunde inte välja vilken som var bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0