Vodka, öl och bibeln ?

Jag fick ett javligt bra tips av min sota Sarah, att om jag later bli att ata pa fredag och festar pa kvallen och inte ater pa lordag da slipper jag mitt extra pass hahah.. Far se om det funker jag brukar blir javligt hungrig pa kvallen.
Jag glomde min kamera sladd sa bilder kommer upp imorgon. Jag och mina tva kusiner ar helt olika varandra mina Kill kusiner skojade om att nar vi umgicks sa skulle jag ta upp en flaska vodka, min andra kusin ol och den tredje skulle ta upp bibeln och predika for oss. Sjuk humor dom har. Men jag hade javligt trevlig berattar mer imorgon puss.

Kommentarer
Postat av: elin

jag hoppas inte du testade den teorin :p det är ingen bra idé, speciellt inte för dig du behöver mat :D

2011-02-08 @ 08:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0