Hypokondriker ?

Jag tror att jag är lite hypokondriker. Jag kan vara hur sjuk som hels som jag var igår och från söndag  till fredag klockan 16.00 kan jag må piss dåligt. Men så fort det blir kväll och helg mår jag skit bra. Och det händer alltid. Så jag har allitd säker utgång. Men varför blir det så förbereder jag mig mental att jag måste må bra dessa dagar. och varför mår jag så jäkla dåligt annars i veckan ibland kan jag inte ens resa mig från sängen. och en sak till har jag märkt alltid när jag sitter på en lektion där jag inte vill vara på får jag världens hvuudvärk som jag inte står ut med men när jag har gått ifrån den då är huvvudvärken över :P

Jag drog ut igår fast jag mådde piss på dagen. Men allt gick över fram mot kvällen här kommer lite bilder:



Jag hade jätte trevligt igår, vi satt och drack lite mango sour och en kopia av smirnoff fram till 02.00 sen gick vi ner till en pub och där satt vi en stund snackade och sen dansade vi loss. Dom som jobbade där tog upp mi på scenen och där dansade jag loss som fan. *Host* Och ni som kännerr mig vet ju att jag inte gillar stå i centrum eller synas :P Jag måste bara påpeka en sak. Folk här i chile fixar sig skit snygga till stranden som att dom ska på fest. Men till festen då sätter dom på sig vilken trasa som helst och inte ens fixar håret elr smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0