I flygplatsen

Idag åkte vi jätte tidigt till flygplatsen för att lämna min syster. Hon fick nästan inte åka hem för att hon är mindre åring. 17 år och hon kom in med en förälder. Vi hade helt glömt bort att om man kommer in i ett land med en förälder måste man ut ur landet med föräldern. Men som tur är löste det sig, vi fick springa fram och tillbaka och till slut så stämplade polisen på pappret och gav min syster tillåtelse att åka själv till Sverige.

Efter flygplatsen så gick vi och åt. Asså jag beställde en stor tallrik för att jag var jätte hungrig och min kusin beställde samma tallrik. och han är tjock och äter jätte mycket han åt bara upp hälften av tallriken och jag hela. och sen smakade jag även på andras mat. och alla skrattade jätte mycket för att jag som är så liten äter så himla mycket och han inte ens orkade. Men jag har lärt mig om jag äter snabbt orkar jag äta upp allt. Men om jag äter långsamt äter jag nästan ingeting, så om jag vill äta upp allt gäller det att äta upp det snabbt.

Jag har verkligen fått nåt för snicker, äter en varje dag. Plus glass

Den här vill min papi ha




Jag beställde en sån här fast stor, glömde ta bild. Den innehöll pommes, friterad lök och ägg vid sidan om. Tror ni att jag blev mätt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0