Läste en artikel

Igår så läste jag en artikel om en man som stängde in sin fru i en källare naken som var i så dåliga omständigheter att inte ens hund kunde överleva där under 8 år. Vad har hänt med männinskorna i dagens läge? Det känns som att det är många som stänger in andra bara för att, utan någon anledning. Vad tänker människorna med. Vad tjänade mannen på att låsa in henne i 8 år. Jag har för mig att henne son visste om det, undra hur bra son han är mot henne.
Jag förstår inte vad som händer i världen ibland känns det som att vi människo inte längre har någon respekt för varandra och att vi i mångas ögon inte är värda något. Då syftar jag även på human trafik. För två år sen när jag var utomlands fick några vänner ett samtal och då fick dom redan på att deras brors dotter blivit kiddnappad när hela familjen var i en marknad i thailand och att polisen hade sagt att det var tur om dom hittade flickan död. För att vem vet i vilken händer hon kan ha hamnat i och om hon hamnat i fel händer vem vet vilket misär som väntar.
Jag har fått höra av mina vänner att deras kompis bror fortfarande bor i thailand nu efter 4 år och har inte hittat hans dotter,
Sjukt att vi människor har förlorat den medkänslan för varandra och gör vad som helst för pengar och bryr oss inte att skada någon eller någons familj eller attt det ens kan hända en själv.

Har bara varit hemma idag och är sjuk. Men tänker dra vidare snart till min moster som bor vid stranden. Jag gillar inte att bohos min morfar det är alltid så dålig stämning eftersom att han är sjuk. och det gör mig bara deprimerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0