Ligger sjuk i mitt rum

Tjena allihopa idag ligger jag sjuk i mitt rum. Jag som hade planerat dra ut ikväll, gå och äntligen shoppa. Fick överföra sparpengar till mitt vanliga konto fy fan vad det gör ont varje dag när jag kollar hur tom mitt konto blir. Jag som har sparat så mkt pengar under alla dessa år, har sparat 40 procent av barnbidrag, studiebidrag, av små jobb jag haft. och nu har jag bränt nästan allt på två måndader. fick ringa Pappsen här om dagen och ber han om mer pengar. Måste ha något att klara mig på under som här dagarna. Det hade inte gjort ont om pengarna hade gått till kläder och skor. För att det har jag med mig hem till sverige och vet vad pengarna gått på. Men här om dagen åkte jag till santigo bara resan via buss och tåg kostade 400 kr på två dar. Dom borde inskaffa busskort det hade varit billigare.

Men skit samma. Jag ska inte klaga, alltid när jag mår dåligt blir jag negativ :P Men jag har haft skit kul ända har rest skit mkt och för första gången i mitt liv har jag lärt känna min släkt bättre och landet Chile bättre.  Här finns det mycket att se och man har mycket att göra men fy fan vad dyrt det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0