Paso volando la hora

Igår så hade jag tänkte hoppa bungee jump, men det gick inte för att det hade blivit problem så istället så testade jag på swing som är hur kul som helst. Man åker det i 1 h om inte mer och tiden går jätte snabbt och man njuter jätte mycket av solen samt utsikten.
Jag testade även swing som liknar bungee jump fast istället så hoppar två personer tillsammans med ansiktet mot marken. Grejen är att jag gillar sånt här för att jah blir inte rädd jag känner mig bara lugn. jag vet det låter sjukt.Men det är därför jag gillar sånt här för att jag letar efter rädslan.  För er som inte vet så hoppade jag fallskärmshoppning år 2010. Så det här är ingeting för mig :P


















Swing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0