Pelo Laiz

Jag gick faktist ut igår. Skulle ut idag med till ett ställe som ser ut som ett palats. Men vågar inte . Tänk om det händer något då vill jag vara hemma. Jag gick ut i jeans igår. Har gjort det än gång innan i mitt liv :P Men här klär sig folk skit tråkigt. De flesta har på sig ett svart linne med jeans och inget mer. Vissa ser ut som att de ska till gymmet. Här kallar folk mig pelo laiz, vet inte hur det stavas men jag har fått veta att det betyder snobb haha. Men det gör inget. Jag får mycket för att jag klär mig och ser ut som jag gör. Igår fick vi gratis drinkar och gratis mat JIHU.

Ska berätta ett skämnt men den är på spanska.
Jag är i på väg från donken till Bilen. några killar kollar in mig och börjar säga jätte fina saker till mig och jag forsätter gå och på väg till bilen så kommer kill gänget mot mig och de säger:
-Alli esta esa cabra
Då säger jag:
-Que?
Och killen sägerg:
- Oyee alli esta esa Cabra
och jag svarar
- BÄÄÄÄÄ
hahah asså det låter inte så roligt som det var men alla vi började skratta.
Cabra är en term för Tjej men betyder egentligen Får



Kommentarer
Postat av: nadja

hahaha, har för mig att du dragit den förut, att det hänt dig här också :P

2011-01-05 @ 01:27:58
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0