skit söt unge

Den här ungen är så söt och rolig. Jag lovade hon att slå el viejo del saco när jag ser honom , det är en man som är påhittad som dom skrämmer barnen med att han går runt med en säck och kidnappar dom. Jag skulle sparka honom tre gånger på rumpan och riva honom i ögonen och säga åt honom att inte störa honom mer. hahah .. men nu när jag tänker efter varför hittar dom på sånt till barnen .. Varför vill man skrämma ens barn. Jag minns att mina kusiner brukade skrämma mig och min syster med den gubben och en dag klär min kusn ut sig till el viejo del saco  och kommer in i rummer. Min syster fick sån panik hon började skrika slå gubben och grät och jag slog gubben med. Undrar vad man tjänar på det. Vi var rädda i flera år och drömde om gubb jäveln som inte ens existerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0