Sol y playa

Igår var det den perfekta starten på det nya året. Vi begick oss till stranden solade, badade, promenerade umgick och det var så varmt. Det har inte varit så här varmt sen jag kom till Chile. Det är så härligt med ett bra start. Förra året började mitt år inte så bra och året forsatte så. Men i år, blir det ett mycket mycket bättre år. Jag måste titta på det med mina positiva glass ögon. Jag har en snäll papi där hemma som har sätt till att en jobbar gubbe har målat om mitt rum, och ger mig min dröm garderob, jag hoppas också att min bänk som är under min plasma bytts också. Nytt år innebär för mig nytt rum, nya kläder, nyhårfärg, nytt allt. BORT MED DET GAMLA IN MED DET NYA.

 

Tunnikan jag har på mig har jag köpt i brasilien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0