Strand tävling

Idag så var jag i stranden endast i en timme. Men jag hann inte ens sola. Först så deckade jag direkt. Efter 10 min hör jag att dom börjar spela musik. Jag kollar mot en scen som finns där då ser jag att dom gör reklam för någon sort glass som säljs här. Då kommer två mörka killar fram till mig och börjar prata med mig och dom säger att dom vill ha med just mig till en dans tävling. Jag som inte gillar att dansa och synas ännu en gång gick motvilligt upp hahah nu är jag sarkastiskt. Mem a jag gick upp. Jag tävlade mot tre tjejer, varje tjej fick en partner. Dom satt på en reagetton låt och en destny child låt minns inte vad den heter. och jag är så tävlings inriktad att jag gav allt. Jag dansade bäst och jag visste ändå att jag skulle vinna. och när jag känner mig självsäker vinner jag oftast det har hänt många gånger för. och jag hade rätt dom i stranden skulle applådera och välja vinnare. OCH I WON !!! WIHOOOO. Blev skit glad, Fick bara en keps där det stod snygging fast på spanska. Men äran är det viktigaste. som tur tog min moster bilder utan att jag märkte.

Här ligger jag o sover, men ni kan se hur min nya bikini ser ut



Här står jag upp på scenen och dansar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0