Suecos

Jag gick in i en butik. och där jobbade två blonda killar jag kollde runt bland kläderna. Har shoppa abstines men mina pengar är slut och jag har bara köpt 2 par skor, en klänning och en tröja sen lite smycken under de här två månaderna men mina pengar går bara på mat typ och resor. Får sluta mata min mage :P
A men tillbaka till tema så jag tittar på kläderna då säger den ena killen till den andra på svenska något om mig. Jag tittar på dom och säger pratar ni svenska. Då berättar dom här hel svenska killarna att dom har kusiner som är halv chilenare och halv svenskar. Och när dom kom hit så gillade dom chile stannade jär och öppnade butiken. Häftigt ändå. Killara var som sagt helt svenska och pratade faktist jätte bra chilenska. Spanska och chilenska skiljer sig jäkligt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0