En dag full av överaskningar

Ojojoj vilken dag. Det har hänt så mkt. Jag har hunnit att gå till the mall(köpcentrummet), fick gratis skjuss av en ung taxi chaufför till stranden för att han tyckte jag var snygg och lovade honom att vi skulle ut och äta hahah . Han kommer aldrig mer se mig :P , har även varit i sjukhuset och letat efter min syster min moster ringde och sa att hon inte mådde någon bra och att mikaela och min mami åkte till doktorn för att få hjälp. Och smarta som dom var hade de inte den svenska telefonen med sig och som oturen följer mika gick chile mobilen sönder. Så jag och min moster letade efter de hela dagen tills de ringde och vi träffades, Nu ligger jag bredvid mika i rummet alla är oroliga för henne hon har verkligen inte mått någon bra.

Här dyer lite bilder upp







Var och åt i Kentucky Fried Chicken. Åt där två gånger hahah . Synd att den inte finns i sverige.




I toaletterna finns det såna här automater som t.ex säljer läppglans,tandborste, tamponger etc skit coolt och fina.


Jag smyg tog den här bilden men såna där stora öl kan man beställa här i Chile och det kostar typ 30 kr billigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0